REALITI UMNO

Isnin, 23 Mac 2009

Jawah Gerang Calon Pakatan Rakyat Untuk DUN Batang Ai


Sabentar tadi, di Hotel Grand Continental, Kuching saya telah mengumumkan Jawah Gerang sebagai calun Pakatan Rakyat dari KeADILan untuk bertanding dalam pilihan raya kecil DUN Batang Ai, 7 April ini.

Pengalaman saudara Jawah yang sebelum ini berkhidmat sebagai Ahli Parlimen Lubok Antu selama lima penggal jelas memperlihatkan kredibiliti beliau sebagai pemimpin rakyat di DUN Batang Ai yang komited.

Turut hadhir dalam majlis ini termasuklah saudara Dominique Ng, YB Violet (mewakili DAP) dan juga YB Gabriel Adit.

Juga diumumkan ialah pemilihan saudara Nicholas Bawin sebagai Pengarah Operasi Pilihan Raya. Ini jelas membuktikan betapa fitnah perpecahan yang dilempar BN sekadar omongan kosong yang berlalu ditiup angin.

Dengan sokongan masyarakat di Batang Ai yang begitu mengagumkan, ditambah pula dengan dukungan para bloggers yang komited memperjuangkan nilai pemberitaan seimbang dan telus, BN Sarawak pastinya terus gusar meranduk iltizam rakyat.

Harapan rakyat di seluruh Malaysia khususnya di Sarawak kepada Jawah Gerang adalah sangat tinggi. Kepada jentera petugas, ayuh perkemas dan tingkatkanlah usaha demi menggarap agenda perubahan!

ANWAR IBRAHIM

0 comments:

 
PKR-Puchong - © 2007 Template feito por Templates para Você