REALITI UMNO

Selasa, 17 Mac 2009

MAJLIS PELANCARAN PROGRAM LATIHAN BOLASEPAK PKR PUCHONG

Majlis pelancaran Prigram Latihan Bolasepak PKR Bahagian Puchong dan Majlis Makan Malam Pemain Bersama Ibubapa telah diadakan pada 15 Mac 2009 (Ahad) yang lalu bertempat di Restoran Rathaa Curry House, Bandar Puteri 5, Puchong Selangor.

Majlis telah dianjurkan oleh Pusat Perkhidmatan Dan Pembangunan Masyarakat PKR Puchong bersama Persatuan Bolasepak Puchong Rovers dan AK Group of Companies dengan motonya "KE ARAH PERPADUAN MASYARAKAT MALAYSIA SEJAGAT, BERIMAN, BERILMU DAN SIHAT".

Tetamu khas pada malam itu ialah YB Tuan Haji Yaakob Sapari selaku Ketua PKR Puchong dan Exco Kerajaan Negeri.

Majlis bermula pada jam 8.00 malam itu sepatutnya dirasmikan oleh YB Tuan Haji Yaakob Sapari tetapi beliau tidak dapat hadir. Majlis perasmian disempurnakan oleh Profesor Dr. Ananthan Krishnan selaku Penasihat Pusat Perkhidmatan Dan Pembangunan Masyarakat PKR Puchong.

Antara yang turut menyampaikan ucapan dalam majlis tersebut ialah En. Shanmugam Kuppusamy (Pengerusi Persatuan Bola Sepak Puchong Rovers), En. Saravenan Palni (Pengerusi Persatuan Bola Sepak Sri Serdang), En. S. Amaratathalingam (Penyelaras Jawatankuasa Pertandingan Bola Sepak AK Cup), En. Mohd Ali Ismail (Ketua AMK Puchong) dan En. Michael Tamil (Naib Ketua Bahagian PKR Puchong).

Majlis turut diserikan dengan pertunjukan 'slide' aktiviti Persatuan Bolasepak Puchong Rovers.

0 comments:

 
PKR-Puchong - © 2007 Template feito por Templates para Você