REALITI UMNO

Selasa, 11 Ogos 2009

One Malaysia = One Israel

Oleh Chegu Bard

Najib begitu bangga dengan konsep kononya idea aslinya ‘1Malaysia’.

Namun semua ini ialah hasil pemikiran agensi upahan perunding imej yang punya kaitan rapat denganZionis. Semenangnya pemimpin BN punya kaitan rapat dengan Perunding Imej dan pelobi yang berfahaman Zionis.

Dr. Mahathir dahulu pernah menggunakan Saatchi & Saatchi sebagai perunding imej dan perunding bagi kempen Bn. Syarikat tersebut ialah syarikat kaitan rapat Israel. Kemudian menggunakan pelobi Yahudi , Jack Abramoff dengan bayaran yang tinggi semata - mata untuk mendapatkan janji temu beberapa minit dengan Presiden Amerika.

Begitu juga tradisi ini diteruskan oleh Abdullah Ahmad Badawi. Dia juga menggunakan perunding imej kaitan rapat zionis untuk melobi imejnya sebagai pemimpin Islam Liberal.

Terbaru Najib juga tidak lari, dia menggunakan Apco Worldwide yang juga syarikat kaitan Zionis Israel. Dikhabarkan melibatkan bayaran RM20 juta.sila klik sini untuk baca lanjut.

Patutlah konsep atau terma kempen 1 Malaysia seperti tidak lari jauh dari terma kempen 1 Israel yang pernah digunakan oleh Ehud Barak bagi kempen mengukuhkan pengaruh parti Buruh Israel pimpinannya.sila klik sini untuk membaca lanjut atau klik sini.

Maka siapa yer agen Amerika Zionis Israel ???

0 comments:

 
PKR-Puchong - © 2007 Template feito por Templates para Você